Driftsmelding – Varsel om forsinkelser til Trøndelag og Nord-Norge pga jordras.

Retur, reklamasjon og tilbaketrekking

Retur, reklamasjon og tilbaketrekking Norganic

Hos Norganic ønsker vi at du skal føle deg trygg på dine kjøp. Her finner du informasjon om hvordan vi håndterer reklamasjoner, returer og eventuelle tilbaketrekninger.

Reklamasjon

Har du mottatt en vare som er:

  • Skadet under transport
  • Feilplukket eller mangler
  • Feillevert eller feilbestilt
  • Har kort holdbarhet

Vennligst gi oss beskjed innen utløpet av neste virkedag.
Send en e-post til post@norganic.no med en kort forklaring, samt dokumentasjon og bilder.

Du vil motta en bekreftelse på e-post, og vi behandler din reklamasjon innen to virkedager. Dersom vi ikke rekker å løse saken innen fristen, vil vi kontakte deg.

Retur

Vi har dessverre ikke automatisk returrett på feilbestilte varer.

Viktig informasjon:

  • Ta kontakt med vårt kundesenter på post@norganic.no eller telefon 51 66 10 02 så raskt som mulig hvis du har bestilt feil.
  • Alle returer må registreres og godkjennes før varen sendes tilbake.
  • Varer som returneres uten forhåndsgodkjenning vil ikke bli kreditert.

Spesialbestillinger:
Retur av spesialbestilte varer bør unngås. Dersom dette skulle være aktuelt, ta umiddelbart kontakt med vårt kundesenter.

Tilbaketrekking

I henhold til Matloven er vi forpliktet til umiddelbart å iverksette tilbaketrekking av produkter dersom det oppstår mistanke om helsefare.

Dette innebærer at:

  • Vi iverksetter nødvendige tiltak for å forebygge, redusere eller eliminere skadevirkninger.
  • Vi informerer deg direkte dersom det er behov for tiltak på forbrukernivå.

Hvis du har mottatt en vare med mulig helsefare, vil du bli kontaktet av oss med videre instruksjoner.

All håndtering av tilbaketrekkingssaker skjer i henhold til gjeldende regelverk, og i samarbeid med relevante myndigheter.

Ansvarsbegrensning

Ved reklamasjon eller tilbaketrekking kan Norganic påberope seg ansvarsbegrensning.
Erstatningsansvar begrenser seg til varens verdi – definert som innkjøpsverdien av den aktuelle råvaren.

Kontakt oss

Har du spørsmål om reklamasjon, retur eller tilbaketrekking?
Vårt kundesenter hjelper deg gjerne!

post@norganic.no eller ring 51 66 10 02.

Laster...