Vilkår og levering

For å bli kunde hos oss må du


– ha et organisasjonsnummer.
– nyetablerte kunder vil bli kredittvurdert for å motta faktura.
– driver en virksomhet som bruker varene til videresalg eller i produksjon til produkter som blir brukt til videresalg
– ha et storkjøkken, en kantine, institusjon eller liknende.
– ha adgang for lastebil, og du må kunne være tilstede for å motta varene mellom 8.00 – 16.00 mandag til fredag. (Ring oss for å diskutere unntak fra dette kravet.)
– Privatpersoner kan handle i vår nettbutikk https://www.okoland.no/

Estimert leveringstid:

Norganic streber alltid etter å gi raskest og best levering til alle våre kunder, og vi har estimert leveringstid på 1-5 arbeidsdager, men enkelte avvik kan forekomme.
Hvis du ønsker en mer presis beregning av leveringstiden kan du kontakte vårt kundesenter på enten post@norganic.no eller på tel. 51661002.
Minimumsordre for å få ordren fraktfritt levert:
– På postnummer fra 4000-4399 er det fraktfritt ved ordrer over 3000,- eks. mva.
– På postnummer fra 0-7999 er det fraktfritt ved ordrer over 3500,- eks. mva.
– På postnummer fra 8000-9990 er det fraktfritt ved ordrer over 6000,- eks. mva. (For Svalbard og Jan Mayen gjelder egne satser.)
– Fraktkostnaden vil vise på ordren, men skulle du trenge noe mer hjelp ta kontakt med vårt kundesenter på post@norganic.no eller tel. 51661002.

 

Ekspedisjonsgebyr:

– For ordrer som vi må behandle manuelt i vårt system blir det lagt på 90,- kroner i ekspedisjonsgebyr.
– For deg som kunde vil det å handle via nettbutikken alltid gi deg oppdaterte priser, du blir oppmerksom på nye varer, tilbud og du ser hele utvalget. Du finner god informasjon om varene og i tillegg minsker det risikoen for at du skal få levert feil varer.